Just not my day .

At age 3 we enter school with tears in our eyes and at 17 we leave the same way; you'll have a broken heart, you'll remember fights with your best friend and you'll cry because time is flying away. life comes with no second chances so live it to the fullest, do everything your heart desires, take pictures, laugh, forgive like you've never been hurt, tell someone what they mean to you, dance in the rain, comfort a friend...


Okej verkligen inte min dag idag . Vaknade sur , sminkade mig sur , fixade håret sur , gick till skolan sur .
Kände mig sur hela dagen typ , i alla fall fram till lunch ungefär . Försökte dölja det , hoppas att jag lyckades för var verkligen inte sur på någon annan , men blev bara lätt irriterad på allt typ .
Allt kändes bara så jobbigt idag . Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll , har inte sovit så mycket inatt och det märks på mitt humör .
Det blir en bild som man blir glad av nu iaf , eller aa jag blir glad av den åt minstånne
Saknar verkligen mitt blonda hår och sommaren :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥