Kort om helgen :)

Fredagen blev riktigt lyckad :)
Jag och min familj var hos Robins familj på middag , första gången dom träffades . Kunde inte gått bättre :) Både jag och Robin var nöjda .
Vi kastade pil , det var kul :D
Jag var typ grym , visste inte vad jag gjorde men vann det gjorde jag :D hihi
Sen spelade jag och Robin poker , har lärt mig det , eller aa kan lite iaf :)
Och de vuxna fortsatte kasta pil , sen kom de och ville också spela poker . Sen att Anette och Robins mamma somnade är ju en annan historia ...
Sen satte vi oss på balkongen , med täcket och två kuddar och hade det alldeles för mysigt (A)
Och till slut så somnade vi , eller innan det spelade vi vårt alldeles egna kortspel hihi :D



Lördagen började med att vi vaknade , vi hade bestämt dagen innan att vi skulle på HBK - Helsingborg med Hampus . Helt okej men var väldigt kallt ;o
Deras nya målvakt är riktigt bra , det kan t.o.m jag säga som inte är så insatt i det .
Matchen slutade 0 - 0 , en i HBK blev utvisad men vet inte varför , domaren tyckte typ att han filmade tror jag hehe .
Sen så skulle dom simma , så jag satt och väntade i typ två timmar , eller 1,5 timmar kanske det va :)
Sen på kvällen , Hampus stannade till 12 ? tror jag , i'm not sure . Dom spelade FIFA , och det gick bra för dom , vad jag kunde förstå i alla fall :) Under tiden satt jag och spelade poker online , fast med låtsaspengar . Eller nej sen så spelade jag med riktiga :o Trots att jag inta ville , men har nog den bästa övertalaren till pojkvän haha :)



Söndagen , idag då ja . Vi har bara varit hemma och tagit det lugnt :) Det behövs såna dagar med haha . Har varit en mysdag idag , och nu är jag bara hemma , har huvudvärk och vill kolla på glee , hihi . Så det är nog det jag ska göra nu :)



Ha det så bra , jag bloggar nog imorgon med , när jag kommer hem för ska träffa farmor i stan och sen träning , där emellan kanske jag hinner hem till Robin lite , om han vill vill säga haha . Han är kanske lite trött på mig nu :)
Det märker vi , puss !





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥