Längesen eller vadå ?

Hej igen .
Nu är jag tillbaka från min två veckors långa bloggpaus .
Känns bra att vara tillbaka men har inte orkat att blogga , och har inte haft tid , och dessutom inget kul att skriva om .
Har inte hänt så mycket , eller jo .. om man tänker efter så har det de . Men det tänker jag inte dela med mig här till er :)
Ska försöka få ihop lite bilder med till bloggen :)
Idag har jag t.ex klippt mig och tycker att det blev väldigt kort :o
Så kommer en bild på det imorgon tror jag :)
Jag har lov nu och det är typ underbart skönt :)
Har avrit mycket i stan , i måndags var jag där med Ebba och Alexandra . Köpte hårfärg , skulle bli ljusare men tycker inte att det blev någon skillnad . Så blev väldigt besviken faktiskt , tycker det blev oranget med . Så EN STOR BESVIKELSE !
Sen på kvällen så var vi några stycken hos Robin , tror det var Emsiiii , Sandra Kjellman , Simon , Robin och jag . Har jag glömt någon ?
Hoppas inte det iaf .
Himla fin bild som älskling har tagit faktiskt haha!!
Och fråga inte vad jag gör med munnen men har typ blåst upp hela ansiktet så ser ut som en elefant haha !
Imorgon blir det att åka in till stan med söta kusinen Ida !
Jättelängesen som jag träffade henne faktiskt .
Senast var nog på julafton och då var det ju hela släkten så var inte bara hon och jag liksom , så ska bli kul att träffa henne imorgon :)
Det ser jag verkligen fram emot !
Ehhm väldigt gammal bild!!!!!!!


Nu har jag väl inte så mycket mer saker att säga mer än att jag är trött och skrattar åt exakt allt just nu , :)
Så vi ses imorgon antar jag .
Kanske lite innan jag åker för ändrade till att träffas vid två typ . Borde ju hinna då :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥