Liverpool - Chelsea

Hej , har tyvärr inte haft tid att blogga i helgen , har hänt något hela tiden typ .
Har varit en bra helg i alla fall :)
Idag ska jag och Robin till hans bror och kolla på matchen mellan Liverpool och Chelsea med honom och Maria :)
Trevligt trevligt :)
Sen ikväll ska jag hem och imorgon är det skola igen , tisdag nationella , sen onsdag vanlig skoldag , sen är jag ledig torsdag och fredag :) skönt med några extra dagar så , och ska bli kul att åka skidor igen :)
Det är bara 4 dagar , men lika bra det för kommer sakna Robin alldeles för mycket annars .



Sitter just nu på Robins datorn och kollar igenom hans bilder så lägger upp några som han förhoppningsvis tillåter :)
Men tror han gör det :)
Gillar denna andra grymt mkt :)
Men den första är ju inte sååååååååååå seriös faktiskt , hoppas jag iaf ;D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥