Med eller utan smink ?

Nu sitter jag bara och väntar på att jag ska bli hämtad för lunch med Farmor , Farfar och kusinerna + bror .
Vet inte om jag ska sminka mig för vi ska ju iväg ikväll och känns liksom som att det är bättre att sminka sig ordentligt då , annars kommer det ju vara förstört tills ikväll . Och ska ju inte träffa någon "speciell" nu så blir nog utan , aa nu har jag bestämt mig , DET BLIR UTAN :)
Haha typ i-lands-problem ;)
Nej nu ska jag inte sitta här mer , har ju trotts allt ett blött hår att ta hand om i alla fall .
Så det får jag göra nu .
Hinner kanske blogga ikväll , annars ses vi någon dag , :)
Oseriös bild efter att jag klippt mig :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥