Stan med Ida

Idag har jag varit i stan med min kusin Ida . Det var faktiskt väldigt roligt och skrattade som fan det gjorde vi :)
HAHA !! Hittade massa snyggt men tror ni att något fanns i min storlek ? NEJ!!
Fy fan vad sur jag blev , inget som jag ville ha fanns ju i XS eller 36 :(
Sen så letade jag jättemycket efter någon ring , tycker att jag behöver det , så hittade jag en som jag blev väldigt fäst vid , men den fanns bara i guld , och vill ha silver . För mitt armband från Robin är i silver och det har jag på mig varje dag alltid , så blir ju konstigt om jag blandar guld och silver :)
Så det blev inget köpt idag , mer än godis :)
Vi fikade även på Hello , tog en Chailatte och en blåbärspaj :)
Träffade även på
SARA och ...
ELLA
Väldigt längesen som jag såg båda så var kul :)
Nä nu ska jag fortsätta kolla på Glee , imorgon blir det lunch med Farmor , Farfar , kusinerna Ida , Matilda och Simon och bror Jonathan hos Fabrors restaurang :)
Sen på kvällen middag hos Mr Robins Familj :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥