Dag 10

Detta hade jag på mig idag..

Det började med att jag vaknade hos Robin då , så då hade jag BH och trosor på mig . Sen så åkte jag hem från honom , då hade jag min nyårsklänning på mig och ett par neon - strumpor . Har inte varit hemma sen nyår , så därför blev det dom kläderna . Hade även ett par klackar-skor på mig , och det var verkligen jättehalt ute , vet inte hur många gånger jag höll på att halka ..

Sen när jag kom hem så bytade jag om till ett par svarta tights och svart linne och en stickad tunika . Men så skulle jag färga håret så bytade till ett gammalt linne , och mina tights blev helt blöta när jag tvättade bort färgen så då bytade jag till ett par vita strumpbyxor som jag har nu , ett svart linne och en svart tjock stickad kofta :)

Det är vad jag har haft på mig idag :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥