Dag 14

Vad har jag gjort idag ..


Jadu , idag har jag gjort så mycket som att jag var i skolan , ganska seg dag faktiskt , men skrattat en del med faktiskt :) Sen så hängde jag med Robin med hem efter skolan direkt . Vi var hos honom , gjorde mat / mellanmål , vet inte vad jag ska kalla det faktiskt :)
Sen så kollade vi på den sista scenen i Scare Face som han verkligen ville att jag skulle se , så vad gör man inte för någon man älskar ? ;)
Sen så skulle han gymma vid 6 ungefär så skulle ta 6 - bussen hem , men missade den precis , så jag hängde med han till gymmet , och där var Albin med . Sen så åkte jag hem med 7 - bussen , tänkte hoppa av vid Rolles och köpa halstabletter för börjar bli förkyld och ont i halsen .. :( Men givetvis plingar jag vid Bjärbygårds - hållplatsen ändå så jag struntade i det , orkade inte bry mig . Fixar det imorgon eller något :)
Och nu har jag bara varit hemma , ätit och ska ägna kvällen till datorn , för har inte suttit vid datorn på jag vet inte vad , hur länge sen var det jag bloggade ? Aa så länge sen är det i alla fall :)




Så här lagom icke fin bild :D
Men den bjuder jag på :)
Puss hej!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥