Dag 16

Min första kyss ..

WOW !! Hmm okej , ska jag va ärligt kommer jag inte ihåg min första kyss , kommer inte ihåg med vem faktiskt .
Så finns väl inget jag kan skriva om den faktiskt .
Kan ju inte sitta här och bara hitta på något .
Fast kan berätta min första kyss med Robin


Hehe , det var den 19 juni , kommer till och med ihåg datumet (A)
Jag var jättenervös .
Jag skulle hem till honom .
Jag hade hoppat av bussen .
Det var jättevarmt ute .
Han kommer och möter mig halvvägs .
Vi är precis i hörnet vid drottning blanka .
Vi går mot varandra .
Pulsen var på max .
Han kysste mig .
Och det kändes som att jag var i himlen .
Ååh jag älskar dig så otroligt mycket älskling :) <3<3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥