Dynamite

Idag ska jag verkligen inte göra någonting alls .
Kanske gå ut en runda eller så , men inget ansträngande . Bara vara hemma . Kan vara skönt med såna dagar med . Speciellt nu innan skolan börjar .



Bästa klassen ? Hmm skulle inte tro det , men har faktiskt inget emot den :)
Men tro mig , finns bättre . Men kommer nog sakna den lite sen efter nian ändå (A)


Just nu sitter jag och lyssnar på Dynamite - Taio Cruz
Ingen aning faktiskt men den gör mig glad :)
- I throw my hands up in the air sometimes , Saying AYO

Behöver jag säga mer ? Bara den meningen gör ju att man får ett leende på läpparna (A)


Och imorgon fyller denna underbara tjejen år .
Hihi förra årets "kalas" , hon fyllde år på en måndag och tror inte dom skulle göra något hemma , kommer inte riktigt ihåg vad det var , så då bestämde jag och Ebba för att fixa ett "kalas" för henne :D
det var faktiskt väldigt lyckat . Vi hade fixat tårta och allt (A)
Men kommer ihåg att det tog tid för oss att fixa i ordning allt , hon var väldigt otålig och ringde oss säkert 10 gånger och frågade om hon kunde komma , haha :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥