Fixat!

Äntligen fått håret normalt igen :)
vet inte vad som hade hänt med det faktiskt , men det var verkligen jättetorrt men inte torrt , slitet men inte slitet på det sättet liksom . Jättekonstigt , blev helt "fluffigt" när jag borstade det . Kändes som att det var helt förstört . Var rädd att jag behövde klippa av det .
Men idag när jag duschade tog jag balsam från färgningen , fanns kvar . Så då blev det fixat , för tillfället i alla fall . Måste verkligen börja använda hårinpackningen varje dag nu , men inte lätt när jag duschar hos Robin , för då har jag ju inte med mig det . Men när jag duschar hemma så ska jag ta tag i det :)
Så ser det ut för tillfället , osminkad är jag med , gått två dagar utan smink , och det mår min hud bra av märker jag :) men kommer inte bli en vana iaf :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥