Godnatt ! :)

Hejjsan , nu ska jag snart gå och lägga mig men ska göra ett inlägg först :)
Dagen har varit helt okej faktiskt , tränade idag . Sjukt länge sen jag gjorde det .
Match imorgon i Kungsbacka , samling redan vid 5 ?
Haha där går hela dagen åt men okej :)
Här kommer dagens outfit och lite andra bilder som jag tog idag , älskar att prova kläder .
Köpte förresten en stickad tunika idag på Gina Tricot .



Kunde sett gladare ut (A)

Kofta / Jacka - Gina Tricot
Grått linne - Gina Tricot
Svart linne - Gina Tricot
Spetstights - Hmm , gekås tror jag faktiskt ?
Svarta neonstrumpor - Vero Moda






Hihi hittade min sån klänning / tunika idag (A) :D


Robin

Naiz smek på bild nr 2 ;$

2011-01-13 | 18:04:27 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥