HAHA!

HAHA!! Älskar verkligen sånt här ! :D
HAHA !! Det är så jävla fult , 'en' skriver på sin blogg att man inte ska skriva på öppna sajter om andra , men vad gör inte du då när du skriver så ? Okej visst nu skriver jag också på min blogg , men vadådå ? Jag vet att denna gången handlar det inte om mig , för "det där" har lagts ner eller vad man ska säga , hoppas jag . Och om det handlar om mig är det bara omoget att ta upp det igen , för för det första så är ni inte inblandade , det handlade om mig och "en annan" . Sen så är det bara onödigt att ta upp det igen.
Men jag har en aning om vad detta handlar om , har ju sett på facebook . Gå inte runt och säg att ni inte tar åt er , för i så fall hade ni ju inte skrivit det eller hur ? I så fall hade ni betett er "moget" som ni säger att ni är , och skitit i det :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥