Hehe ;$

Eehm aa , hehe , lovade pappa att inte vara uppe så länge , i med att skolan börjar imorgon .
Han sa det vid 10 ungefär ba : sitt inte uppe för länge nu
Exakt så sa han .
Jag : nej då , är faktiskt trött redan nu
Exakt så sa jag .
Jaha vad händer då ?
Klockan är nu 04.12
Och jag är vaken , blir nog att jag går och lägger mig snart faktiskt .
Men har ju snackat med Robin hela kvällen , och faktiskt längesen som vi snackade så som vi snackade nu ikväll
Aja nu ska jag inte fortsätta skriva på detta tråkiga inlägget
Men det slog mig inte förrens nu att klockan var så mycket !!

Och vet ni vad ? :D
I morgon fyller bästaste Alexandra och jag har inte köpt present till henne än ..
Får gör det imorgon :)
Så om ni ska till stan ses vi antagligen då.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥