Helgen över ..

Helgen över .. Ny skolvecka väntar .
Inte nu denna tisdagen men nästa , då börjar de nationella .
I svenska tror jag det var först .
Lite nervös inför det eftersom att jag inte fick så bra resultat när vi övade på det .
Men det går som det går :)
Har tyvärr inget kul att skriva och inga bilder heller för den delen :o
Haha min blogg håller på att dö typ ju :p
Får liva upp den nu i veckan , det ska komma massa nya bilder och så :)


Bianca

Hej! :)

På min blogg finns nu en rabatt kod på

en smyckes hemsida. Smyckerna kostar redan

under 100 kronor och med rabatten blir det ändå

billigare! :O

På bloggen ligger också en tävling ute med stor vinstchans och outfits med mera!



Missa inte bloggen; biju.blogg.se

2011-01-31 | 17:28:24 | http://biju.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥