'I never told you'

Hola hola !! :D
Idag har varit helt okej i skolan faktiskt :)
Fredagar är ganska chill om man bortser från den 80 minuter långa svenska - lektionen som vi slutar med .
Men idag var Pamela sjuk tror jag , så då hade vi Fredrik och då snackade vi om massa datorer ?
Eller typ hur skolorna ser ut i London för han hade tydligen nyss varit där på någon mässa , det var fler lärare som hade det :p Så slutade vi en halvtimme tidigare med , plus i kanten :D
OCH så idrotten , den slutade 20 minuter tidigare för Jane skulle på någon kurs :)


Juste , jag har ju berättat det att vår no - lärare har slutat och det , och i onsdags fick vi reda på att även vår musik - lärare ska sluta .
Man ba : aha tack så mycket , sista terminen och vi ska få våra viktigaste betyg och nya lärare som inte har en aning om vem/vilka/hur vi är ?
Känns inte så bra faktiskt ..
Och är lite nervös över de nationella , men ännu mer nervös över mitt val till gymnasiet .
Är inne på Stylist faktiskt , men en linje som har de vanliga ämnena med så jag kan läsa vidare på högskolan sen , för det är min plan att kunna göra det :) Så tänkte att liksom det är ju roligare att läsa något som är roligt samtidigt som jag får dom ämnena jag behöver istället för att läsa ren samhälle :)


Här kommer bilder med ..
Outfit från igår..
Stickad tunika - Gina Tricot
Skärp - London någon stans
Svarta tights - Cubus


Bild från idag ..
Har ingen helbild på " the whole outfit " , men hade iaf ..
Stickad vit tunika med svarta ränder - Gina Tricot
Svarta tights - HM
Benvärmare - Vero Moda
Glasögon - BikBok , men hade inte dom i skolan :)

'but i never told you what i should had said
no i never told you, i just held it in'
Underbar låt !! 




emsa

Det finns ingen linje med stylist som du kan läsa vidare på :)

2011-01-15 | 09:19:00 | http://emsalindqvist.blogg.se/
emsa

ja men de har ju ändrat gymnasievalen 2011 :) det är ju sådär nytt system :D

2011-01-16 | 15:43:30 | http://emsalindqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥