I'll spread my wings and I'll learn how to fly

I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
And I'll make a wish, take a chance, make a change
And breakaway
Hej igen , känns som väldigt längesen jag skrev här
Men inte så egentligen , men har inte haft tid känner jag .
I torsdags så stack jag och Robin och några andra hem till en kompis till Robin och hade "filmkväll" ;)
haha , skämt åt sido :)
Vi var nog hemma vid fyra på natten/morgonen , kallade what ever you want :)


Fredag sov vi hemma hos mig igen , Hampus och Jennifer var med oss hela kvällen , eller till 00.00 ungefär . Sen stack Hampus och Jennifer lite efter , men vi gick ut med henne en runda först .
Vi spelade något med kort att den som hade lägst kort fick dricka ett glas vatten. Vi körde tre rundor med 10 kort var. Första rundan fick Robin 4 , Hampus 4 och Jennifer 3 tror jag , och jag 0 . Jag var kissig redan från början och blev ännu mer kissig av att bara se dom dricka . Sen så nästa runda får Hampus 4 , Robin 3 , Jennifer 0 och jag 5!!!! Asså shiiet , vad jag inte mådde bra efter det , mådde as illa och helt yr ;o
Sen tredje och sista omgången , för ingen pallade mer , så fick Hampus 1 om jag inte minns fel , Robin 2 eller 3 , Jennifer 1 och jag 3 . Asså lovar , har nog aldrig druckit så mkt vatten som då ..


Sen så igår då , lördagen , så åkte jag och Jennifer in till stan , vi skulle till Robin , men han tog så lång tid att ta på sig så vi gick och åt , sen så gick vi och satte oss i något trapphus .. sen åt vi igen . Men första gången var typ som en fika . Liksom glass och dricka typ :) Men man blev mätt av det ;o
Sen så åkte Jennifer hem efter ett tag när vi väl hade kommit hem till Robin , och sen så sov jag hos Robin och vi kollade på film hela kvällen , men jag somnade som vanligt , liten diss :$

Kyyyyyyyssssssss







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥