Inte Glad !

Hola Amigos !
Inte på bra humör nu :(
Nyss kommit hem från innebandymatch , för det första gick det skit i matchen , FÖR ALLA !!
Är sur på mig själv faktiskt , men sen så stukar jag foten efter andra halva perioden så då blev det att sitta och bara kolla i en och en halv period till . Så nu haltar jag och kan inte böja foten , fick ta sånt där bandage så jag stödjer foten så jag inte böjer den :)
Känns inte bra i foten alls faktiskt . Har känt ett tag nu att det har varit något men inte brytt mig liksom , och nu när jag springer snabbt , så kommer en motståndare och puttar bort mig så jag inte kommer åt bollen , jag trampar snett och sen var det kört . Det var då , när jag tog nästa steg , som jag kände det . Kände smärtan , och ont gjorde det , det vill jag lova !!
Så nu blir det att vila i två veckor kanske , :( Jag som nyss hade kommit igång med träningen igen ..
Och ingen outfit-bild blir det heller för orkar verkligen inte gå till mitt rum bara för att hämta sladden , det tar ju hundra år att gå ;oo
Så blir någon annan random bild här nu :)
Bild från igår .. :$





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥