Nya ..

Var i stan idag , träffade farmor :)
Blev ett par nya stövlar med lite klack faktiskt , men inte någon hög men tyckte dom var snygga
Väldigt enkla och för en gång skull hittade jag ett par som satt tight i benen :)
Köpte även två BH:ar och tre par trosor :)


Sen när jag kom hem så bakade / stekte jag pannkakor och jag brände inte en enda :D
Hihi stolt (A)
För annars brukar jag liksom vara pro på att bränna mat :o


Har även bytat mobil med Robin så nu har jag en vanlig Sony Ericsson igen istället för Xperian , mycket näjd med bytet faktiskt , för tycker verkligen inte om Xperian :o
Nä nu har jag inte något mer att skriva , mer än att jag är väldigt säker på mitt gymnasieval nu :) pratade med pappa om det igår och han tyckte det lät väldigt bra :)


XoXo





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥