Rubrik saknas

Växte upp i en liten stad
När jag såg regnet falla ner
Skulle jag bara sitta vid fönstret
Drömma om vad som kunde hända
Drömma om att va glad


Idag har varit en lite annorlunda dag , men gillar annorlunda :)
Vi skulle till Fyllinge med Skol IF och spela innebandy , gick väl helt okej , men inte så nöjd över min insats ..
Vi spelade 1-1 mot Hylte , sen typ 5-0 mot Fyllinge , hade vi gjort ett mål till hade det blivit straffar mellan oss och Hylte , och 2 mål till så hade vi gått vidare . Och det känns väldigt surt eftersom att jag hade säkert 200000000 frilägen :o Men jaja , efter det så åkte jag inte till stan med Emsiiii och Kjelle :) Eller först så var jag uppe hos mamma på sjukhuset och hämtade pengar :) Sen så gick vi tre hem till Robin för Oscar var också där , det gillas av Emsiiii ganska starkt. Har inte kommit hem för så jättelänge sen faktiskt , hängde med Robin till hans träning i Sannarp idag , så skulle jag ta bussen från Sannarp till stan , så missar jag den precis -.- Så då var det bara att börja gå :o
Jag var hungrig , kissig , förkyld som en bäver , frös , lite ont i foten med faktiskt , men det gick det med :)
Så INGEN ska klaga på att jag inte rör mig :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥