Sorrrrrryy

Hejj igen bloggen.
Förlåt att jag inte har bloggat på väldigt länge , men har inte haft något kul att skriva om liksom , och vill ju inte tråka ut er .
Men här kommer i alla fall ett inlägg :)
Idag har jag tränat innebandy , kanske den sista med Eldsberga , för imorgon ska jag prova på hos Halmstad .
Måste erkänna att det är lite nervöst allt .
Men kommer nog gå bra :)
Gör jag bara mitt bästa så är jag nöjd , mer kan jag ju inte göra eller hur ?
Och idag är ingen vanlig dag , för idag är det Emsiiiis födelsedag , hurra hurra hurra :)
Sweet SIXTEEN ,
Så nu har jag gjort mitt här :)
Bilder blev det också :P
Puuuuuuuwwwssssss


emsa

BEEEEEEEECCCIIIIIIIIIII!! DEN BILDEN ÄR 2 ÅR!!!!! MEN TAAAACK <33

2011-01-26 | 19:43:35 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥