tidsfördriv nr 2

Har du ett par blåa string? nä dom närmsta jag kan komma är lila :)
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? max 10 :p
Vad gjorde du inatt ? sov , vaknade och exakt då vaknade Robin med , så smsade han mig så smsade vi lite , sen sov jag igen :)
Och i förrgår natt? sov , själv :(
Vad gör du innan du ska sova? Tvättar bort sminket, fixar håret så som jag vill ha det just då , borstar tänderna , bytar om (eller kalla det vad du vill)
Kan du prata med din mamma om allt? Nej!
Choklad eller glass? choklad lätt ! :)
Push-up eller T-shirtbh? push-up i guess
Stövlar eller gymnastikskor? stövlat
Kjol/klänning eller jeans? kjol/klänning , använder inte jeans , hatar jeans
Hemstad/ort: HALMSTAD!! :D
Hårfärg - Kastanj
Längd - typ 163 ungefär :)
Frisyr - hög toffs
Ögonfärg - skiftar mellan brunt och grönt , men alltid blandning
Skostorlek - 38
Humör - inte det bästa faktiskt , lite smått sur och lite nervös :o
Orientering - Helt okej faktiskt , 
Vänster eller högerhänt - höger ftw! :D

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär?
Är nu så ja :)
2. Tror du på kärlek? Såklart jag gör :)
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? -
4 . Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Mmhmm :(
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Mm tyvärr :(
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nja inte bästa vän .
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Inte älskat , älskat är ett starkt ord som man ska använda väl !
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Vill inte ha något nytt , har ju ett nu ?
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Haha om den är hemlig så vet jag ju inte om den ? ;)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Aa faktiskt 

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar?
Kärlek!!!
2. Vin eller öl? Vin tror jag ,
3. Dag eller natt? natt :)
4. One night stand eller förhållande? Förhållande såklart , varför ha massa olika när man kan va med en som man älskar ?
5. Tv eller internet? Internet.
6. Pepsi eller cola? Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Hemmakväll tror jag , men gillar båda (A)
8. Färgfoto eller svartvita? Svartvita , men även färgade , men då ska dom redigeras (A)
9. Telefonkontakt eller face to face? Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? inget

"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut?
nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? yes ..
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Mhmm!!
4. Har du hoppat bungy jump? NEJ och tänker heller inte göra :D
5. Har du nånsin gjort slut? mm ,
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? nää äter inte tårta :D 
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? Eehm ja , tyvärr
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nej?
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? aa 

10 snabba
1. Saknar du någon just nu?
JAA !
2. Är du glad? nä inte för tillfället
3. Är du fundersam? mm ,
4. Är du uttråkad? mja, jag gör ju detta så ja antar det :p
5. Är du tysk?
7. Är du italienare? Nä.
8. Är du fransk? Näj.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej.
10. Gillar du någon just nu? Älskar* :D




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥