Bra dag helt enkelt

Denna dagen har känts bra. Allt idag har känts bra. Det började med att jag vaknade, var tvungen att duscha, och tänkte: jaha, kul att håret inte kommer hinna torka! MEN! Då kom jag på att det finns något som heter hårfön, så tog fram den och fönade. Så jag han tillochmed att platta det ;) Och sminka mig :)
Vi hade dock en jävligt onödigt samling men det funkar eftersom att resten av dagen har känts bra haha :)
Hemkunskapen:
- Hanna säger något ashögt som inte var lämpligt så jag börjar skratta som fan och får soppa i hela ansiktet
- Makaronerna koka alldeles förmycket, så blir jättestora!! Asså menar verkligen jättestora.
- Jag lärde mig vad skilladen är på en sås-slev och sopp-sked :)
- Clara vittnade om att jag är kreativ ;)
- Och aa, enligt Emma kan man inte må illa av kladdkaka, ändå höll hon på att spy ;)


Sen så var det idrott, Filip och Calle höll i den och jag måste erkänna att jag ÄGEER på killerboll ;)
Sen hade vi matte, jag skrev jättefint på Robins arm :)
Efter skolan åkte jag med Robin hem, han inte va där så länge för han hade träning klockan 5, men att bara va med honom räcker för mig :) Och nu är jag här hemma efter att ha kollat på hans träning och det var svinkallt haha, men vad gör man inte för dom man älskar?
Dålig bild men så stora blev makaronerna ;o men de var faktiskt goda :D
Det står "SOULSTEALER" tror jag, typ något på något spel :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥