Dag 18

Min favortifödelsedag ...

Det måste ha varit när jag fyllde 8 , jag var i USA då .
Även om det var för 8 år sen så kommer jag ihåg det som om det vore igår . Vaknade av att jag blev väckt då av pappa , Anette , storebror , lillebror , storasyster , farbror , farbrors fru . Jag fick en väska / ryggsäck som jag ahde hittat i ett köpcentrum i San Diego som jag jättemycket ville ha . Sen fick jag en heliumbalong som det stod "_Happy Birthday" på , den var rosa ;) Jag fick ett par skor / sandaler som jag också hade pekat ut , fast visste dock inte att jag skulle få dom :) Och en liten pluto med Amerikanska flaggan som hatt och en flagga i munnen , jag var galen i pluto då . Hade köpt en stor på Disney land som vi var på en vecka innan hehe .
Sen så blev det exotisk frukost , med massa frukter och allt möjligt , färskpressad apelsinjuice som dom hade gjort , jättegott var det :D
Sen så på dagen åkte vi till San Diego Zoo . Det var riktigt kul där , jag var ju bara 8 så klart man gillar det då :D
Men fick dock skoskav kommer jag ihåg så fick åka i vagnen som Jonathan egentligen skulle åka i som var 5 . Men den platsen tog jag ;) det var ju dom nya skornas fel haha :)

På kvällen badade vi i poolen och hade grillfest vid poolen . Vi grillade hamburgare , sen badade vi hela kvällen . Sist på kvällen vid 12 kanske så satt vi i bubbelpoolen , eller bytade mellan de 3 olika som fanns på det området :)
Det är min bästa födelsedag och det blir svårt att slå den faktiskt . Saknar verkligen dom tre veckorna jag var i USA .









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥