Drottning Blanka, Stan, Robin

Min dag har sett ut såhär, gick upp extra tidigt för skulle till Drottning Blanka idag på besök. Skulle vara där 8 så 20 minuter tidigare än vanligt. När vi kom dit så pratade vi först med rektorn som berättade hur skolan va och så. Redan då kände jag att detta är en skola för mig. Det han sa är ungefär det jag har sagt hur jag vill ha det. Och framför allt en liten skola. Jag vill inte gå på en stor!
Aja i alla fall, så gillade jag verkligen den skolan och ska ändra mitt förstaval. Frågan är bara vad jag ska som andra sen. Kanske aspero? Nej vet faktiskt inte. Vill inte gå på sannarp, för det är ju en stor skola om något. Och ingen annan skola har den linjen. Och vill gå beteendevetenskap för som det känns nu vill jag bli typ psykolog or something like that :)


Sen var det stan med Emma Jönsson som gällde :D
Så jävla skönt att ha vårjackan igen, visst man frös mellanåt men det var så mycket värt det!
Köpte solglasögon och lösnaglar idag, sen var det väl inte så mycket mer. Vi åt och så.
Coolast i stan, vi vet :)


Sen efter stan åkte jag till Robin, mysig dag. Vi gjorde pizzabullar och han kom med den smarta idéen ba: JA; VI GÖR DOM NYTTIGA MED RÅGMJÖL. Ett tips, pizza/pizzabullar SKA INTE VA NYTTIGA, finns anledning till att dom inte är det :) För detta var nog dom äckligaste pizzabullarna jag har ätit, fast dom nyttigaste då ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥