Nya stammisen på GC här ;)

Igår var det skola, men det var ganska chill dag faktiskt. Fast egentligen skulle vi kunnat gjort allt hemma, för so då jobbar vi med ett varsitt u-land och i-land och ska jämföra dom, och då behöver vi datorer så det kan man göra hemma. Finns även i boken som man kan jobba i. Det var dom två första lektionerna, sen andra då var det idrott, vi hade vikarie, jag skulle faktiskt ha varit med men hade glömt sockar och hade nylonstrumpbyxor så det gick inte. Och dom som var med gjorde ändå inget så där satt vi i en timme ungefär och spelade på mobilerna ;)
Sen svenskan så läste vi, vi har fått en bok att läsa alla läser samma, så det kunde vi med ha gjort hemma. Så vi kunde ha varit lediga igår hihi :)
Sen på eftermiddagen var jag i stan med Alexandra. Köpte inget men vi fikade :) En chokladmuffins och en chai ;) Fast muffinsen var alldeles för stor haha, trodde jag skulle spyyyyy!
På kvällen var jag med Robin och Timmie, dom "gibbade" på GC. Och gjorde samma förra fredagen med, så jag är typ nya stammisen där ;)
Vi kom hem idag klockan 6. Men jag var ju dock inte vaken hela natten, nej nej jag satt där och sov på en stol hihi :)
Nu lämnar jag datorn för en stund och ska kolla körslaget :)
Och favoriten är nog Andreas Jonsson faktiskt :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥