Helt okej dag idag...

Dagen idag har varit helt okej faktiskt, men den blir bättre för ska snart till älskling:)
Den började med ett bra "besked" eller vad man ska kalla det :) Har visserligen varit jättetrött idag, somnade två gånger på andra no-lektionen idag som var sista lektionen haha.
Imorgon är det nationella i fysik men känns faktiskt som att jag inte kommar klara det för vi har bara haft biologi i no hela nian och åttan. Så kan ingen fysik. Sen imorgon om Emma inte är tillbaka så ska jag på sånt där möte med skolinspektören, hoppas Emma är tillbaka...
Nu måste jag sluta skriva för ska skynda mig till bussen :)
Vi hörs kanske senare ikväll!


emma-sofia - Hjärterdam ♥

Jag var tyvärr itne tillbaka idag..

Jag saknar er fan. Har suttit inne i typ 4 dagar.. haha! :D <3

2011-03-16 | 11:32:55 | http://hjearterdaam.blogg.se/
Rebecca

Nej men äntligen så kommer du imorgon igen :D

Gud vad jag har saknat dig tjejen!! <3

2011-03-16 | 21:05:40 | http://hejjrebecca.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥