Inlägg

Igår så var jag först i stan och träffade farmor . Köpte ett linne , en blus , tights och en tunika , allt på Gina :) Sen gick jag till Robin älskling och var där en liten stund . Tog bussen hem vid halv 7 , eller den går typ 20 i sju . Så var hemma 7 . Blev att snabbt äta sen ta bussen till träning med Cicci . Riktigt rolig träning igår men jobbig haha . Känns i armarna och magen idag , men det var ju tack vare den där sista staffetten som vi avslutade med . Men bra träning antar jag .



Idag så var det skola , ganska dryg dag . Emsa hade sin kak-grupp , gick ju itne sådär jättebra eftersom att hon inte får ha kvar den längre . Sen så åkte jag och älskling in till stan för skulle kolla efter hårfärg men köpte aldrig någon , ska nog färga hos frissan eller något så det inte blir fel liksom . Sen så gick vi hem till honom . Juste Ellen var med oss en liten stund i stan . Men sen åkte hon hem nästan direkt . Vi gjorde en nyttig kladdkaka hemma , eller aa så nyttig som en kladdkaka kan bli . Mindre smör och nästan inget socker . Man märkte på den att det inte var riktigt recept , och nu när jag tänker efter hade vi inte recept . Men jag tycker att den blev helt okej :) fast vi hade nog inne den lite för länge hihi :)
Nej nu ska jag fortsätta att kolla på glee som för tillfället är det bästa som finns , men sorgligt nog så är det inte så många avsnitt kvar :( Aja lite har jag kvar i alla fall och det ska jag utnyttja nu :)
Just nu är det lite sorgligt , tycker att Rachel och Finn ska bli tillsammans igen men han är så elak , fast förstår honom för hon var ju otrogen mot honom :o så han har ju anledningar .



Ofta inte söta tillsammans liksom ? :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥