Lista

Jag har insett att min senaste kyss… var med den jag älskar mest!

Jag lyssnar på… det jag hör

Du mår bäst när du… är med Robin<3

Stockholms bästa stadsdel är… själva staden, bland alla affärer

Jag pratar… ibland alldeles för snabbt och otydligt

Jag älskar/tycker om… mat, haha låter som en tjockis jag vet :)

Min bästa vän(ner) är… underbarast!

Min första riktiga kyss… var med Robin och kommer aldrig glömma..

Jag avskyr när folk frågar… hur dagen har varit så har den varit skitdålig!!

Kärlek är… underbart!

Någonstans, tänker någon… 'Hur många är avundsjuk på henne?'

Jag kommer alltid att vara… den som är osäker på sig själv

Jag är hemligt förälskad i… ?

Sist jag grät var… idag,

Min mobiltelefon är… bra men har sämsta batteriet

När jag vaknar på morgonen… går jag alltid runt i mitt rum i minst 10 minuter för att hitta kläder men blir ändå aldrig nöjd!

Innan jag går och lägger mig… brukar jag säga godnatt till min älskling <3

Just nu tänker jag på… om jag ska gå och lägga mig eller inte, notera att klockan är 20.55 en lördags-kväll, svar ja denna kvällen suger :(

Bebisar är… gulliga men oftast skrikiga, men antagligen den underbaraste gåvan man kan få :)

Homosexuella är… som alla andra?

Blondinbella är… väl inte blond längre? eller jo? äsch inte så insatt

Ikväll ska jag… sova ensam :( 
I morgon kommer jag… vara hemma, fixa lösnaglar och sen se vad som mer händer

Jag vill verkligen… va med Robin nu <3

Kärlek <3


emma-sofia - Hjärterdam ♥

m i n n e n !



Men jag gillar bilden! ;) <3

2011-03-19 | 22:08:29 | http://hjearterdaam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥