Liverpool vs. Manchester United

Idag har jag faktiskt kollat på en fotbollsmatch , händer inte ofta , bara när jag är med älskling hihi :)
Det var Liverpool och Manchester United som spelade mot varandra . Jag har hejat på Manchester United väldigt länge , eller hejade för att Ronaldo spelade där , men så slutade han ju och kände att jag inte kunde "svika" United haha . Så det är väl anledningen till att jag hejade på dom , men idag när de spelade mot Liverpool kändes det som att jag var mer på Liverpools sida , kan bero på att Robin hejar på dom men vet inte faktiskt . Och jag kan dessutom fler spelar i Liverpool än i United . Men känns ju konstigt att bara börja heja på ett nytt lag . Så svårt det är haha :)


Aja nog om fotboll :) Eller aa på tal om fotboll så ångrar jag att jag har slutat . Blir så sugen på att spela när jag kollar :o Vill egentligen börja igen , men då blir det min andra "comeback" liksom , och ååh DETTA är svårt om något . Får se hur jag gör , för min tränare , eller aa ex - tränare sa att jag fortfarande är skriven i Trönninge IF och att jag fick komma tillbaka om jag ville . Så får se vad jag gör fram i tiden :)


Bara för att jag skrev detta så kommer jag nu inte på vad jag egentligen skulle skriva , så avslutar detta inlägget nu , imorgon ska vi på livräddning med skolan och sen har vi studiedag på tisdag , bra start på veckan :D
Ha det bra ,







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥