Nationella i fysik

Idag hade vi då fysik i nationella. Jag tycker att det var väldigt väldigt svårt men nu när jag tänker efter så svarade jag på typ allt. Säger inte att jag får mer än G, men G det får jag nog :)
Sen så hade vi typ två timmars lunchrast, och under hela den rasten satt jag och Felle och åt och pratade i matsalen. HALLÅ??!! TVÅ TIMMAR??!!!?!?!
Helt sjukt!!
Sen efter skolan åkte jag hem till Robin och Oscar var också där, Emelie med från början men sen skulle hon träna.
Så då spelade dom FIFA och jag, snäll som jag är, lagade mat åt dom :)
Och nu har jag precis kommit hem från träningen, har ätit och nu blir det dusch!
Känner mig inte helt frisk, men det går väl över :)
På fredag ska jag upp till mamma en liten stund.
Vi hörs!!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥