Possitivt

Känns som att livet vänder. Allt börjar bli bra, allt känns så enkelt nu.
Allt har rättat till sig och det är bra som det är nu. Jag har hittat min plats, och vet vad jag vill.
Jag är glad för alla som finns runt mig och hjälper mig med alla mina möjliga problem.
Nu för första gången på länge så känner jag mig glad, verkligen glad och att det inte finns något att vara orolig för.
Jag känner mig säker på mig själv och på det jag gör.
Och Robin du har varit underbar, vi har haft våra dåliga stunder, men utan dom så märker man inte de bra.
Utan dig hade jag inte klarat detta. Du har hjälpt mig med allt och jag älskar dig så otroligt
Det känns bra nu helt enkelt.


Nu dagens outfit :)




Jeanstights - Cubus
Skjorta - Zara i London
Sjal - Zara i London
Converse - Nilsson Shoes
Skinjacka - Guess i London






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥