Söndagar är lama.

Usch jag tycker inte om söndagar haha. Det är lamt, jag är alltid trött på söndagarna. OCH tillbaka till skolan imorgon. Och det blir ingen träning för mig denna veckan, lika bra att vila knät eftersom att det räcker att jag går snabbt och jag får ont. Så känns inte så bra om jag ska träna då. Får se hur det blir efter denna veckan. Ska försöka att inte gå så mycket med. Det är dock lite svårare för röra på mig det måste jag. Jag får alltid ångest om jag inte tränar. Men ska ju vara med på idrotten i skolan så rör mig lite iaf :)
Egentligen skulle jag behöva sova snart, men är inte så trött eftersom att i fredags var jag uppe till 6 och vaknade 1, igår var jag uppe till halv 5 och vaknade 1. Så blir svårt att somna..
Känner mig dock lite yr nu, märkte jag. Hela rummet börjae snurra :o Hmm,
Aja nu säger jag godnatt för idag för antar att det inte blir något mer bloggande idag. Och imorgon SKA jag ha tagit bilder i skolan som ska upp på bloggen ;)
OCH VET NI?!
På fredag kommer bror hem som jag inte har träffat sen i julas :D
Gillas starkt!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥