SÖÖÖT!!

Nu har jag nyss kommit hem från staden. Köpte en kofta på Gina Tricot, det var int meningen att jag skulle köpa något till mig, bara en present till Robin, men när jag såg den så var jag bara tvungen, för har velat ha den länge men inte funnits i XS men nu fanns den i XS och jag var bara tvungen :D
Här kommer bilder på det jag köpte iaf, köpte godis med och så fanns det såna....
Ofta inte söt liksom? :) Jag tyckte den var jäääättesöt iaf :D
Sen så koftan..

Inte bästa bilden men den får duga :)

Och sen presenten till Robin kan jag inte lägga upp, visserligen är den inslagen men vill inte lägga upp den hihi :)
Det var inget dyrt, inget speciellt, bara väldigt personligt<3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥