Tidsfördriv ;)

10 favoriter:
Färg: Rosa!
Mat: Kyckling
Band: Kanske inte är ett band, men Glee och Taylor Swift lyssnar jag mest på.
Film: Grease , haha ;)
Bok: Gossip Girl-böckerna
Sport: Innebandy och golf 
Årstid: SOMMAR!
Veckodag: fredag och lördag
Glassmak: Choklad!!!
Tid på dygnet: närsom förutom när man vaknar på morgonen själv :(

 

9 för tillfället:
Humör: CHOCKTILLSTÅND!!!
Smak: känner ingen smak ;s
Kläder: Blåa jeanstights, svart linne, rosa tröja med svarta prickar
Bakgrund: Småbilder på Emilia och ljusrosa bakgrundsfärg
Nagellack: inget för tillfället, blir nog nytt nu efter träningen ikväll
Tid: 18.27
Omgivning: Musik. Just the way you are - Bruno Mars
Irritationsobjekt: -

 

8 allra första:
Bästa vän: Alexandra, eller Isabelle som jag inte längre träffar..
Screen name: Ingen aning
Husdjur: Häst, snart hund igen :)
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: Robin Hyyppä
Musik: Typ vet inte haha
Bil: vet inte märket men röd var den tror jag? eller ingen aning haha :) 
Kyss: Ingen aning

 

7 senaste:
Cigarett: -
Mat: Sparris-soppa, godare än vad det låter ;)
Dryck: VATTEN!!!!!
Biltur: Igår hem från kusinerna
Kyss: Idag
Spelad låt: Kärlekens tunga - September
TV-program: Haha Zach och Codys ljuva båtliv, eller heter det så? Blev osäker nu haha:)

 

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Eehm nej?
Brutit mot lagen: tror jag inte, så fall har jag missat den lagen
Blivit arresterad: men självklart!! hahah nej ofc inte!
Badat naken: yee, 
Varit med på TV: haha ja , när jag var tyå tre ;) 
Kysst någon du inte känner: yes -.-

 

5 nej tack:
Kläder: JEANS!! 
Mat: Blomkålssoppa, korv!
Musik: Opera!
Dryck: öl antar jag
Personlighetsdrag: Falska människor,

 

4 saker:
Du gjorde igår kväll: vaknade bredvid älskling, hälsade på kusinerna, åkte bil, sminkade mig
Du kan höra just nu: Musik, tangenterna, pappa i köket, vatten i kranen
Du inte kan leva utan: Familj, vänner, kärlek, mobilen
Du gör när du har tråkigt: Datorn, smsar(fast även om jag inte har tråkigt), film, musik

 

3 personer:
Du kan berätta allt för: Robin, Alexandra, pappa
Du tycker om: Pappa, mina vänner, Robin
Du inte gillar: nämner inga namn, :)

 

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

 

1 önskan: Att träffa min lillasyster igen :')






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥