Besöket hos läkaren, eller aa läkarna, ida...

mms_img64272 (MMS)

Besöket hos läkaren, eller aa läkarna, idag såg ut ungefär såhär. Först åkte vi till viktoriakliniken, och tog ett prov. Han skickade vidare mig till akuten för jag behövdes röntgas, så då pratade jag med en sköterska som kollade blodtryck och hur mycket jag vägde. Allt var normalt, jag hade tom gått ner ett kilo. Hon kände på min mage hon med, precis som han på viktoriakliniken. Sen så fick jag vänta i typ en kvart till nästa kom och skulle ta blodprov, därav bilden. Det gjorde faktiskt ont, hade ont i armen en stund efter och jag blev typ helt flummig, för var ganska mycket blod han tog. Sen väntade jag i den sjukhussängen i 1 timme och 10 minuter på läkaren som skulle avgöra om jag skulle röntgas eller inte. Men han tyckte inte att jag skulle det. Blodprovet visade ingenting. Så trots dessa två dagarna hos läkarna vet jag fortfarande inte vad det är. Dom tror att det är som jag fått en ordentlig smäll bara. Så får hoppas på att det är så då. Jag får inte träna fotboll nu på ett tag, golf sa han att jag kan spela så länge jag klarar det, och jag ska ta två panodil och en halv ibumetin tre gånger om dagen. Blir det värre så ska jag åka tillbaka. Så nu får jag bara hoppas att det blir bättre. Hoppas att ni haft en bra dag och ha en bra helg! Vi hörs! <3






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥