Dålig bloggning? JA! Men min mobil dog igå...

mms_img19461 (MMS)

Dålig bloggning? JA! Men min mobil dog igår och hade ingen laddare med mig, så kunde inte ladda på hela natten. Men nu laddar jag den i skolan. Jag har rast just nu och väntar på att alexandra slutar för sen ska vi in till stan :)) först ska jag till um, sen blir det nog att gå lite i stan, sen ska vi åka till amadeuskliniken och kolla min rygg. Sen ska vi tillbaka till stan och gå och gå och gå, sen så möter vi upp Ebba vid 4! Sen kan helgen börja ;) eller den har typ börjat för inga lektioner kvar denna veckan. Jag ska hitta ett par skor till skolavslutningen med. Jag kommer nog blogga ganska bra i helgen, kommer bli bilder iaf ;*






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥