Godmorgon just nu har jag rast men ska in ...

mms_img20816 (MMS)

Godmorgon just nu har jag rast men ska in om typ 5 minuter så en liten snabb update nu ;) ska göra so-prov nu som jag började med i tisdags men han inte bli färdig. Sen efter det så blir jag hämtad och ska till läkaren igen. Hoppas att dom hittar denna gången vad det är. För är så jävla jobbigt nu. Sen ska jag kanske tillbaka till skolan, beror sig på om jag blir klar med provet eller inte, för blir jag inte klar så ska jag göra det på åt. Som det känns nu hinner jag bli klar men får se. För vill ha bra betyg i detta. Btw dagens outfit på bilden, cykelbyxor, linne, skinnjacka.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥