Hejj hejj. Just nu sitter jag och väntar p...

mms_img44133 (MMS)

Hejj hejj. Just nu sitter jag och väntar på bussen in till stan. Det är hur varmt som helst, underbart! Har rosa shorts och ett ljusrosa linne på mig. Underbart att kunna gå klädd så :) kort om tävlingen igår. Jag spelade faktiskt bra, även om jag inte trodde det. Men det visade sig att jag gick 2 under mitt hcp, så jag sänkte mig. För er som inte vet vad det är, haha tänker inte ens försöka förklara. För det är sjukt svårt att förklara. Jag kom iaf på 4de plats, NÖJD! :) har spelat idag med och gick två under mitt nya hcp idag med, men spelade bara 9 hål. Men det känns ändå bra, för jag vet nu att jag har rätt hcp. Nu kommer bussen snart hoppas jag så tänker inte skriva så mycket mer. Eller aa har inte så mycket mer att skriva faktiskt. Ha det super! Speciellt i detta vädret. Bloggar mer ikväll, puss!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥