När alla ljusen brunnit ut, och drömmarna ...

mms_img59838 (MMS)

När alla ljusen brunnit ut, och drömmarna har tagit slut. Var finns du då? Jag letar ibland flydda dar och alla minnen som finns kvar av det som var. Alla dagar det var jag och du. Alla nätterna så tomma nu. Ge mig svar säg mig hur. Jag väntar ännu. Minuter blir till långa år och om din tid blir tung och svår, då finns jag här. Jag offras allting som jag har, om du kunde stanna kvar och tro på mig. Inom mig brinner elden än och den kommer brinna länge än. Så se på mig, jag vill va hos dig. Jag kan vänta en eviget, om jag vet att du kommer till mig. Jag lovar jag svär, jag finns alltid här.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥