Nu ska jag snart gå till alexandra och sen...

mms_img23663 (MMS)

Nu ska jag snart gå till alexandra och sen är det skola som gäller :( nationella i matte nu direkt på morgonen (y. Sen ska farmor ringa till viktoriakliniken vid 8 och sen om jag får någon tid idag för att kolla upp magen. Jag tror och hoppas att det bara är något med revbenen men mamma sa att det kan vara blödning i magen. Så jag hoppas att det är revbenen, men kan ju vara något helt annat med. Aja vad det än är så kommer jag så småningom må bättre iaf. Och det är det enda jag vill nu. För det är fruktansvärt jobbigt. Inatt vaknade jag en gång pga det. Och kunde knappt gå upp när det var dags för det. Nä nu måste jag hitta ett par strumpor och sen gå till alexandra. Jag bloggar sen mer idag och berättar hur det har gått. Vi hörs!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥