Outfiten idag blev väldigt enkel. Ett par ...

mms_img34072 (MMS)

Outfiten idag blev väldigt enkel. Ett par ljusa jeanstights och en svart tröja och halsbandet jag fick av alexandra. Idag är jag färdig väldigt tidigt tycker jag. Liksom igår var jag klar 10 över 8 och nu är jag klar typ 10 i 8 så jag hinner ju sitta vid datorn lite. I natt har jag vaknat typ 3 gånger för jag har haft så ont i magen. Har ont nu med. Får se om jag klarar hela dagen i skolan idag. Som jag säkert har sagt innan så är det precis som att jag fått en smäll där. Snackade med en kompis igår som tror att det kan vara ett revben för när jag andas djupt gör det ont. Min bror sa också att det kan va det. Så ska åka och kolla upp det när pappa kommer hem. Nu ska jag alldeles strax gå till skolan så jag avslutar här. Bloggar säkert mer idag. Ha det bra, vi hörs! <3






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥