Påväg hem just nu. Har varit i stan. Direk...

mms_img72557 (MMS)

Påväg hem just nu. Har varit i stan. Direkt när jag kommer hem ska jag på träning, hinner typ inte mer än att byta om. Asså fyfan på detta vädret, det har varit hur varmt som helst, har tom hunnit sola och nu ba värsta regnet? Haha, aja bara det inte regnar på träningen så är jag nöjd. Just nu längtar jag verkligen till helgen. Ebba kommer till Halmstad, jag skulle egentligen till henne denna men får bli om typ 4 veckor för dessa helgerna nu är helt uppbokade. Nästa helg ska vi fira min kusin och sen mig, nästa helg igen fyller jag år, tävling på min födelsedag, sen dagen efter det firar jag mig igen. Sen helgen efter det ska jag till köpenhamn på lördagen, vet dock inte söndagen, men inte lönt att åka till henne över en dag haha. Sen är det typ sommar, denna sommaren kommer bli underbar med mina tjejer och avslutas bra! Sen är det gymnasiet, ganska nervös inför det men ska ändå bli kul. MEN FÖRST, FUCKING UNDERBART SOMMARLOV! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥